انجمن صنفی کارفرمائی پیمانکاران استان تهران به منظور تسهیل در کار پیمانکاران ، تغییرات شرکت های پیمانکاری سهامی خاص و مسئولیت محدود را انجام میدهد .
بعد از ثبت شرکت، ممکن است تصمیم بگیرید که تغییراتی را در شرکت خود اعمال کنید. انتخاب یا تغییر مدیران، انتخاب بازرسان، تغییر در سرمایه شرکت و غیره تنها بخشی از تغییرات شرکتهای پیمانکاری وخدماتی است که میتوانید یا ملزم هستید انجام دهید.
به طور کلی تمامی اقدامات و فعالیتهای حقوقی شرکتهای پیمانکاری و خدماتی نیاز به ثبت در اداره ثبت شرکتها ندارند. اما بعضی از این تغییرات ، علاوه بر اینکه باید به عنوان اسناد داخلی در شرکت حفظ و نگهداری شوند ، میبایست ثبت و بعد از آن به آگاهی عموم نیز برسند .
بنابراین برای این نوع تغییرات باید مجمع یا جلسه هیات مدیره (متناسب با نوع صورتجلسه) تشکیل شود و پس از تنظیم صورتجلسه ، آن را در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسانید.
ثبت آگهی به منظور اطلاع رسانی به مراجع ذی ربط در ارتباط با تغییر و تحول شرکت در روزنامه رسمی تغییرات شرکتهای پیمانکاری و خدماتی چاپ می گردد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تغییرات شرکتهای پیمانکاری وخدماتی در انجمن صنفی کارفرمائی پیمانکاران استان تهران به شرح ذیل می باشد :